vrijdag 26 december 2014

Lalylala poppen 'gehaakt'

Het moesten sinterklaaskado'tjes worden, maar ik kreeg ze niet op tijd klaar. Zelfs nu voor de kerst was het nog flink door werken. Kreeg ik ook nog griep... grrrr. Met flinke oorpijn de laatste steekjes weggewerkt. En hier zijn ze....



Deze lichtblauwe is gemaakt van Drops Meriono wol. Ze is heel fijntjes en zacht geworden. Niet verwacht dat je daarmee ook zo'n mooie knuffel zou kunnen maken.



De blauwe zeemannen heb ik afgekeken bij Anneke, ik vond ze zo mooi en leuk voor onze knullen. Een grote gemaakt van Stone Washed XL en Catania Grande. Een kleine gemaakt van Sone Washed normaal en Phildar cotton 3.



Deze was al eerder te zien op mijn blog, de eerste Lalylala pop die ik maakte.. De is gemaakt van Phildar cotton 3.


Liefs Els

7 opmerkingen:

  1. ..heel mooi gemaakt! Het is echt een verslaving, haken hé?! Super, geniet ervan!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat is dit toch ontzettend lief!

    Groet, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn gaaf! Het begint bij mij weer te kriebelen...die van de eerste foto lijkt me zo leuk om te maken! Heb je dat zelf bedacht?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het zijn heerlijke poppen om te maken. Nee, ik ben van het namaken ;-) Alleen het draagdoekje heb ik zelf bedacht, haha.

      Verwijderen
    2. Hallo ik vind ze heel erg leuk de lalylalapoppen. Waar kan ik een patroon vinden?met vr.gr. willy de vos

      Verwijderen
  4. This blog post provided valuable insights and sparked some interesting thoughts. Thank you for sharing your expertise! Looking forward to more.
    Plots in hyderabad.






    BeantwoordenVerwijderen