vrijdag 12 juni 2015

Ballonjas van Roos 5006 met gehaakte sjaal.

De laatste maanden heb ik mijn blog echt verwaarloosd :-( Sorry...
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat er niets gemaakt is, dat gelukkig wel.

De zomerjas van dit jaar werd weer het patroon van Roos. Ik heb hem eerder voor Jade gemaakt, en het is gewoon een heerlijk model!

Later haakte ik er een sjaaltje bij, omdat de jas niet heel hoog sluit. Vandaag was het heerlijk warm, maar de afgelopen weken hebben we toch nog vaak de sjaal om gehad..
Hij is gehaakt van Phildar coton 3.



Ik ga proberen om alles de komende tijd op mijn blog te plaatsen. Op instagram plaats ik geregeld foto's van de projectjes waar ik mee bezig ben, dus kom gerust eens kijken ;-)
Liefs Els

3 opmerkingen:

  1. bekend stofje;) wat een prachtige jas. de sjaal maakt het plaatje helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh i s wel heel mooi hoor!! En met die sjaaltjes erbij super!
    Ik heb instagram ook net ontdekt, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Els! Ik zag bij toeval je reactie van vorig jaar op mijn blog op de onderzetters, en dacht, ik kom eens bij jou kijken! (mag eens tijd worden.... maar ja.. weinig tijd om te 'computeren'). Wat heb je toch leuke dingen gemaakt de laatste tijd! Mijn oog viel natuurlijk op je laatste ledikant dekentje.... kwijl zwijmel. (Heb er een zwak voor:) Wat is hij mooi geworden! En ook van het mooie Phildar katoen, dan weet je ook zeker dat het van goede kwaliteit is! Erg mooi.

    Misschien tot blogs!
    Groetjes, Miriam
    www.tbezigebijtje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen